José Micard Teixeira portugál író szavai -

Már nem akarok olyanoknak megfelelni, akik nem kedvelnek engem, olyanokat szeretni, akik nem szeretnek viszont, olyanokra mosolyogni, akik nem mosolyognak vissza rám.
Többé egyetlen percet sem pocsékolok azokra, akik hazudnak, vagy manipulálnak.
Úgy döntöttem, nem tűröm meg a tettetést, a képmutatást, az őszintétlenséget és az üres gazsulálást.
Nem érdekelnek a pletykák.
Gyűlölöm a konfliktust és a hasonlítgatást.
Egy olyan világban hiszek, ahol az ellentétek megférnek egymás mellett, ezért elkerülöm a konok és rugalmatlan embereket.
A barátságban nem állhatom a lojalitás hiányát és az árulást.
Nem jövök ki azokkal, akik képtelenek bátorítani és dicsérni. Untatnak a túlzások és nehezen viselem azokat, akik nem szeretik az állatokat.
És mindezek felett, nincs többé türelmem azokhoz, akik nem érdemlik meg a türelmemet.
Szia, még nem ismerjük egymást és nagyon kezdő vagyok, de küldök egy hasonló idézetet, amit a napokban olvastam. Vagyis inkább a helyét, mert majdnem két oldal :Ulickaja, Örökbecsű liliom, 194-195 oldal." azokkal érintkezem, akiket kedvelek és azt csinálom ami örömmel tölt el, ...,olvasónak
lenni jó"Vágyott életforma, de elég nehéz ezt, még ha tapintatosan is elfogadtatni a környezetünkkel? Nem?
Szia fuleskee!
Még én is kezdő vagyok, de majd csak belejövünk!
:D
- Ki az erős? (...)
- Az, aki egyedül barangol éjszaka. Pedig fél a sötétben. Az, aki farkas verme előtt várakozik. És reszket, mint a nyúl, hallva az üvöltést. Az, aki elbúcsúzik, aki letérdel, aki összesározza magát. Aki nyakig merül a zavaros folyóban. Aztán a kétségbeesés pillanatában kiterjeszti átfagyott kezét, hogy virágokkal díszítse a haját. Az ilyen ember erős.
(Alkyoni Papadaki görög írónő)
     A közös gyűlölet a legerősebb összetartó erő.
     (Müller Péter)
Hm....
....az ember mindig a helyes mértékkel mérve cselekedjen. Azaz, amikor kell, legyen józan,
amikor kell, legyen mámoros, amikor kell legyen racionális és értelmére hagyatkozó.